niedziela, 8 lipca 2012

Wiadomość!

    Jest to wiadomość do moich czytelników. Jeżeli nie macie ze mną kontaktu ( niektórzy mają przez zapytaj ) i jeśli chcielibyście dostawać wiadomości o następnym rozdziale, to piszcie na moje GG: 36213949.
    Napiszcie mi tam, że jesteście czytelnikami mojego bloga. Od razu mówię, że nie odpowiem na pytanie, co będzie dalej!

                                                 PISZCIE!


Zapraszam na mojego drugiego bloga. Jest on o Esme i Carlisle Cullen ze Zmierzchu: esme-carlisle-cullen-my-story.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Super, już piszę. :D
    ps. zapraszam na nową notkę : http://be-safe-and-sound-klaus-caroline.blogspot.com/ <3.
    Czekam na następną u ciebie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! a mogłabyś podac link do twojego konta na zapytaj? ::))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1440084.html

      Usuń
    2. dzięki :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz i ten miły i ten nie, lecz na razie się takowy nie zdarzył i jestem dzięki temu bardzo szczęśliwa!
Proszę nie umieszczanie tutaj reklam swojego bloga, bo zostanie to natychmiastowo usunięte!
Pod waszymi komentarzami zostawiajcie linki do waszych blogów. Na pewno je odwiedzę. ;)