środa, 30 maja 2012

16 Rozdział

Caroline:


        Ludzie mają różne, straszne problemy. Może chodzić o zdradę, nieodwzajemnioną miłość, brak funduszy, bieda, głód, choroby. To wszystko jest takie okropne, a ja przejmuje się najgłupszym na świecie, a dokładniej, to tym jak wyglądam. Przecież nie ma to znaczenia. Niby dla kogo to wszystko?
        Miałam iść z Matt'em, lecz zauważyłam, że cały czas patrzy na Katy, więc powiedziałam mu, by ją zaprosił póki jest jeszcze wolna. No i oto w ten sposób idę sama...
        Moje przyjaciółki mają partnerów, więc nie chce się przy nich kręcić. Mówiły, że jeżeli idę sama, to może pójdziemy we trójkę, ale odmówiłam. Nie jestem taka okropna, by niszczyć im randki, chodź nie mam nawet swojej. Odkąd jestem wampirem, to wszystko się zmieniło. Nie zaczepiam byle jakiego, ładnego chłopaka; miłość przychodzi do mnie sama, powoli, ale przychodzi. A może już przyszła?
         Chwyciłam telefon do ręki i patrzyłam na ekraniki na którym był napis: Klaus. Sama nie wiedziałam co zamierzam zrobić. Wpatrywałam bym się w niego dłużej, lecz usłyszałam pukanie do drzwi. Od razu z moich ust wydobyło się słowo ,,proszę".
         W drzwiach stanęła mama. Oparła się o krawężnik i skrzyżowała ręce. Patrzyła na moją kreację i cicho się zaśmiała.
    - Aż tak źle? - Skrzywiłam się i w tym samym momencie spojrzałam na sukienkę.
    - Nie - uśmiechnęła się i usiadła na łóżku. - Wyglądasz ślicznie. Wiesz, ja nigdy nie miałam okazji założyć czegoś takiego; nie jestem stworzona do sukienek.
          Usadowiłam się kawałek za nią i uklękłam na swoich kolanach, by nie pomiąć sukienki.
    - Ale do ślubu jakoś doszłaś. - Zaśmiałam się, a ona zawtórowała mi. Tak dawno nie rozmawiałyśmy, a tym bardziej śmiałyśmy się.
    - Ledwo, ale doszłam. - Położyła mi dłoń na kolanie. - Mam nadzieję, że i ciebie kiedyś zobaczę przed ołtarzem.
    - Na początku chce znaleźć miłość, tak jak ty...
    - Tyle z tego, że ja wyszłam za geja. - Ponownie wybuchłyśmy śmiechem.
           Mama spojrzała na zegarek, a mój wzrok także powiódł w tamtą stronę. Była siódma czterdzieści pięć. Podniosłam się leniwie z łóżka i ubrałam czarne szpilki. Ponownie przyjrzałam się swojemu odbiciu w lustrze i wyszłam z domu. Wsiadłam do samochodu i z wielką nadzieją, że to wszystko się szybko skończy ruszyłam w stronę szkoły.
            Teraz każdy może mi zadać pytanie po co tam idę skoro nie chce; śmiało. Obiecałam Elenie i Bonnie, że będę i do tego przygotowania sali nie mogą pójść mi na marne. Muszę zobaczyć swoje arcydzieło. Namęczyłam się przy nim i do tego Rebekah ciągle narzekała wszystko jest nie tak. Myślałam, że dłużej nie wytrzymam! Nie rozumiem, jak ktoś taki jak Klaus, może za siostrę mieć taką wiedźmę!
            Nie mogłam już wyklinać tej ździry, bo znalazłam się przed szkołą. Szybko wysiadłam z samochodu i poszłam w stronę sali gimnastycznej, gdzie to wszystko miało się odbyć. Po drodze zauważyłam, że nie ma aut moich obu przyjaciółek, ale za to ich partnerów jak najbardziej: Stefana i Petera.
            Nie miałam okazji zobaczyć tego Petera, lecz miałam nadzieję, że dziś go poznam. Gdy widziałam oczy Bonnie, jak o nim mówiła... myślałam, że gwiazdy wpadły jej do nich. Jest zakochana, rozumiem ją jak najbardziej.

Klaus:


            Siedziałem sobie na skórzanej kanapie, popijając martini. Patrzyłem się, jak języki ognia szaleją w kominku. Przed oczami miałem cały czas Caroline i właśnie ona mi je przypominała. Jest spontaniczna, tajemnicza tak jak one. Do tego można dołożyć jeszcze piękna i wiele, wiele więcej komplementów.
            Nie rozumiałem tego, co się dzieje wewnątrz mnie. Nie czułem jeszcze nigdy tak silnego uczucia, które mógłbym żywić do drugiej osoby; gdyby ktoś wcześniej, na przykład sto lat temu, powiedział mi, że coś takiego mi się przytrafi, wyśmiałbym go momentalnie, lecz teraz nie umiałbym, ponieważ to przeżywam.
            W moich dłoniach znalazł się ołówek i szkicownik. Znałem już to co pragnę tam zamieścić, ale nie miałem pojęcia w jakiej postaci. Przed oczami latał mi jej uśmiech i nawet nie spostrzegłem, co zaczyna się ukazywać na papierze.
            Lekko jeździłem ołówkiem po papierze i po chwili ukazał się śliczny szkic. Pełne wargi i piękne, białe perły w uśmiechu. Każdy szczegół był ukazany. Patrzyłem się na to co stworzyłem i zdałem sobie sprawę, że i tak nie pokazuje tego szczęścia błyskającego z niej. Nawet gdy pojawiała mi się przed oczyma z tym pięknym łukiem do góry, nie dawało mi to satysfakcji. Pragnąłem ujrzeć go na żywo.
            Nagle usłyszałem mój telefon, który wygrywa dzwonek i od razu wiedziałem kto to. To co ustawiłem na sygnał bardzo mnie rozśmieszyło. ,,Nie odbierać, dzwoni Samara". Podniosłem się z kanapy i podniosłem słuchawkę do ucha.
    - Czego chcesz Rebekah?
    - Może trochę grzeczniej!
    - Streszczaj się - nie miałem ochoty się z nią sprzeczać.
    - Twoja Barbie siedzi sama przy stole i psuje wszystkim humory, więc bądź tak łaskawy i ją stąd zabierz!
    - Jak może wam psuć humory, jak ona tylko siedzi? - Byłem zdziwiony tym co usłyszałem.
    - Każdy zbiera się koło niej i pyta czy wszystko jest dobrze, a mnie to wkurza.
    - Wiem Rebekah, że lubisz być w centrum uwagi, ale...
    - Nie chcesz jej zobaczyć? - Nie odzywałem się przez chwilę. Zmarszczyłem czoło i dopiero po chwili odpowiedziałem:
     - Będę za około dwadzieścia minut. - I rozłączyłem się.

Caroline:


        Myślałam, że będzie okropnie, a jest wręcz przeciwnie. Cały czas jestem na parkiecie, gdyż  każdy chłopak prosi mnie do tańca. Do wszystkich doszła już wiadomość, że zerwałam z Tylerem, lecz nikt nie wiem czemu.
        Nawet on mi nie przeszkadzał, a myślałam, że gdy tylko zobaczę Tylera popłaczę się przy wszystkich. Nawet nie bolało mnie to, że jest tu z tą swoją dziwką. Jedyne z czego się ucieszyłam, to to, że nie ma tu Klausa. Zabiłby go i chodź po mimo tego, że mnie zdradził, nie chciałam by umierał i to tylko ze względu na panią burmistrz.
    - I jak się bawisz? - Usłyszałam za sobą głos Eleny.
    - Jest bardzo fajnie, nawet nie przypuszczałam, że mogę się dobrze bawić!
    - To dobrze! - Elena się zaśmiała. - Chodź!
    - Gdzie? - Spojrzałam na nią zdziwiona.
    - Czas poznać chłopaka Bonnie.
         Już są razem? Czemu mi nic nie powiedziała? No tak! Ona i Elena zawsze nawzajem mówią sobie sekrety, a ja dowiaduje się dopiero dwa dni później. Czasem nawet od kogoś. Czuję się czasem jak trzecie koło u wozu.
         Poszłam za Eleną. Przyłączył się też do nas Stefan, który objął ją w pasie. Czyżby i to mnie ominęło? Miałam ochotę zawrócić i wybiec z sali z płaczem.

________________________________________________________________________

Rozdział krótki, bo szkoła. Wiem, że to głupie wytłumaczenie, ale do tego dochodzą jeszcze zawody z piłki ręcznej i jestem tak zmęczona, że potem nie mam sił pisać! Ogólnie rozdział mi się nie podoba i nie jestem zadowolona, lecz komentujcie! 

17 komentarzy:

  1. Szkoda,miałam nadzieje,że będzie dłuższy i pojawi się Klaus. Tak więc...czekam na kolejny,nie mogę się już doczekać;)

    Jak mogłaś przerwać w takim momencie?:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za spam, jeśli go nie tolerujesz - usuń.

    Serdecznie zapraszam do czytania mojego opowiadani o Pamiętnikach Wampirów. Jest to moja własna kontynuacja sezonu czwartego.

    http://emocjewampira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest ok :) czekam na cd ;) i zapraszam do mnie też piszę :>
    http://klaudiapiercevampire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny:) czekam na następny XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Napiszę, że są powtórzenia, ale rozumiem, że masz tą klawiaturę i jesteś zmęczona, więc nie zwracałam na to uwagi. Było trochę mało akcji, ale wszystko musi się rozwinąć. Czekam na gwóźdź programu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodasz kolejny w ten weekend ? bardzo mi zależy aby sie dowiedzieć co będzie między tą dwójką na balu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam wszystko od początku i bardzo mi się podoba. Czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam wszystko od początku i z ręką na sercu mogę stwierdzić, iż ... jest to zaj.ebiste ! ♥
    Bardzo mi się spodobało to opowiadanie, a zwłaszcza Klaus, bo szczerze to Caroline i w filmie i tu nie lubię, no może nie to, że nie lubię, ale nie przypadła mi do gustu, za to Klaus jak najbardziej . ^ ^ Chociaż fajnie by było jak gdyby był bardziej mroczny, tajemniczy, bardziej wampirzy. xD
    I na koniec dodam, że zdobyłaś nową fankę. : ) ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZESTAŃ NATYCHMIAST JASNE ? jesteś świetna i genialnie piszesz WIĘC PRZESTAŃ PISAĆ ŻE NIE MASZ DO KOGO BO MASZ !! pomyśl jakby nikt nie chciał to skąd ta oglądalność ?! a poza tym daj spokój większość z nas może nie dawać komentarzy bo nie mają konta na podanych portalach ja akurat teraz założyłam konto bo mam dość tego co o sobie i o swoim blogu piszesz!! a pyzatym ja cały czas czekam na twój wpis, na okrągło nawet zaczęłam się modlić, na prawdę nie kłamię. więc jak możesz to PISZ i nie wygaduj bzdur że nie masz dla kogo.

    OdpowiedzUsuń
  10. A I DAJ KOLEJNY ROZDZIAŁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie daj nam kolejny rozdział!:) czekamy!


    Zapraszam na: klaroline.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy będzie kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  13. rozdział jak zawsze super :D kocham twój blog :D u mnie nowy rodział http://tvd-caroline-klaus.blogspot.com zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. nadrobiłam zaległości i nie mogę się doczekać Klausa w akcji
    hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie nowy rozdział http://tvd-caroline-klaus.blogspot.com/ zapraszam :***

    OdpowiedzUsuń
  16. hej! Czytam twój blog i jest całkiem niezły :)
    Tło mi sie nie podoba, ale to już twoja decyzja... :)
    Ogólnie nieźle piszesz :) jak na razie to troche nudno się zrobiło, ale mam nadzieje, że w kolejnym rozdziale coś będzie się działo ;./

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też już nowy rozdział: klaroline.bloog.pl

    cały czas z niecierpliwością czekam na 17!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i ten miły i ten nie, lecz na razie się takowy nie zdarzył i jestem dzięki temu bardzo szczęśliwa!
Proszę nie umieszczanie tutaj reklam swojego bloga, bo zostanie to natychmiastowo usunięte!
Pod waszymi komentarzami zostawiajcie linki do waszych blogów. Na pewno je odwiedzę. ;)