środa, 2 maja 2012

9 Rozdział

Caroline :


   Patrzyłam na niego , a on na mnie . Czułam się zawstydzona , dlatego spuściłam głowę w dół . Całkowicie zapomniałam o moim wyglądzie  , gdyż z nim nie myślałam o niczym , tylko o tej chwili która wtedy trwała ; gdy się kłóciliśmy i kiedy było mi smutno . To jest dla mnie wspaniałe uczucie .
   Podniosłam się delikatnie z łóżka i stanęłam na jasnych panelach . Klaus usiadł na łóżku ; podparł się na jednej ręce i spojrzał na mnie pytająco .
- Jestem cała brudna - było mi spieszno do wyjaśnień , aby mnie nie odrzucił - lepiej wrócę do domu i się przebiorę.
- Nie - popatrzyłam na niego - pożyczę ci coś - zaśmiałam się .
- Ale... - i już go nie było . Usiadłam na wiklinowym fotelu i oparłam się na jedwabnej poduszce , która znajdowała się na oparciu . Przymknęłam powieki i pomyślałam , co ja właściwie tu robię z Klausem . Nie znałam odpowiedzi , nikt nie znał .
- Mam - otworzyłam oczy i ujrzałam go z długim T-shirtem - proszę - rzucił mi ją na kolana , a ja wstałam i rozkładając koszulę , popatrzyłam na nią .
- A dół ? - nie chciałam prosić o więcej , ale nie miałam zamiaru chodzić po jego domu w ciuchu , który nie sięga mi nawet do kolan .
- Nie ma - zaśmiał się , a ja obróciłam się do niego plecami i stałam ; nie ruszałam się .
- Coś nie tak ? - zapytał .
- Chyba nie myślisz , że przebiorę się przy tobie ! Wyjdź !
- Oczywiście , ale chciałbym ci przypomnieć , że widziałem więcej niż tylko cię w bieliźnie - ponownie zaśmiał się i wyszedł .
   Zdjęłam z siebie ciuchy i włożyłam koszulkę Klausa . Pachniała dokładnie jak on , czułam się jakbym miała go na sobie .
- Gotowa ? - z zamyśleń , wyrwał mnie ten cudny brytyjski akcent . Obróciłam się na palcach w jego stronę .
- Tak - popatrzył na mnie i uśmiechnął się - uważnie mi się przyglądasz , coś nie tak ?
- Wyglądasz cudownie , ale te liście . Czy to nie przesada ? - zdjęłam prawą ręką listek , najwyraźniej dębu .
- Mogłabym skorzystać z prysznica ?
- Tak , ale nie sama .
- Klaus... - dlaczego on to robi ? Podszedł do mnie w ludzkim tempie ; stanął za mną i chwycił mnie w tali .
- Proszę - szepnął mi do ucha , lekko dotykając je swoimi wargami . Obróciłam się do niego i w ten sposób znalazłam się w jego objęciach . Trzymał mnie w żelaznym uścisku . Spojrzałam na jego twarz ; miał minę dziecka , które bardzo czegoś pragnie . Zaś ja w tej sytuacji miałam być matką , która powie " TAK " lub " NIE " .
    Widać , moja bezczynność trochę go zdenerwowała . Wziął mnie na ręce i wampirzym tempem , ruszył w stronę łazienki .
- Nie czekasz nigdy na odpowiedź , prawda ? - usłyszałam jego śmiech . Weszliśmy do środka , a kiedy ujrzałam ją , zaniemówiłam . Ściana była pokryta kremowymi płytkami z brązowymi wzorami ; przypominały one węże . Sufit był biały , a na nim mieścił się biały kinkiet z szarymi , pofalowanymi  kreskami . Znajdowało się tam ogromne lustro z światełkami nad nim , a pod był zlew z szafeczką . Moją uwagę przykuła wielka , biała wanna i ogromny zielono-szary prysznic .
   Klaus postawił mnie na ciemno-brązowej posadzce . Rozejrzałam się po niej jeszcze raz dokładnie i znowu zadziwił mnie jej wygląd .
- Piękna łazienka... - poczułam na swojej skórze , a dokładniej na ramieniu , jego usta , które błądziły , ale potem znalazły się na swoim miejscu ; muskając moją szyję , powoli lewą dłonią ściągnął mi koszulkę . Nie sprzeciwiałam się . Czułam się niesamowicie , pragnęłam oddać mu się cała .
   Obróciłam się do niego . Stałam przed nim naga , ale nie czułam skrępowania . Przejechałam delikatnie po całych jego pełnych wargach , moje ręce zsuwały się niżej . Odpięłam mu jeden guzik u granatowej koszuli , która idealnie do niego pasowała .
- Caroline... - ujrzałam jego cudowny tors .
- Tak ? - popatrzyłam na niego .
- Na pewno tego chcesz ? Nie chce ponownie cię stracić , dziecinko - ujął moją twarz w okolicach policzków . Spojrzałam na niego , trwało to tylko chwilę , i uwiesiłam ręce na jego szyi , złożyłam na jego ustach namiętny pocałunek . Nasze języki wykonywały przepiękny taniec . Na biodrach , poczułam jego dłonie .
- Wiem , czego chce - zdjęłam  z niego koszulę i zabrałam się za odpinanie paska , ale coś mnie zatrzymało . Jego dłonie znalazły się na moich . Popatrzyłam na niego zdziwiona .
- Nie , to złe .
- Czemu ?
- Nie chce zrobić czegoś , czego możesz później żałować - nie wierzyłam w to co usłyszałam . Kocham cię , pomyślałam i weszłam pod prysznic i usłyszałam zamykające się drzwi do łazienki .

Klaus :


    Sam nie wierzyłem w to co powiedziałem . Caroline jest dla mnie zbyt ważna , by od tak ją wykorzystać . Zamknąłem za sobą drewniane drzwi do łazienki i poszedłem do kuchni .
    Wyciągnąłem z lodówki dwa woreczki z krwią AB 0 i wlałem  ją do dwóch szklanek , które wyciągnąłem z kredensu . Usiadłem w salonie na kremowym fotelu , a napoje położyłem na drewniany stół i czekałem na moją Anielicę .

___________________________________________________________

I jak się podoba ? Dziękuje Wam za te wszystkie komentarze . Komentujcie i napiszcie co sądzicie o nowym tle , bo jeżeli wam się nie podoba , to mogę zmienić .

18 komentarzy:

  1. Jakie to było romantyczne ! Strasznie mi się podobało !
    A tło ... Klaus wyszedł na nim trochę dziwnie , ale fajnie to wygląda .

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaus odmawia Caroline - 0_o (Ale pozytywne;D)
    Co do tła... Klaus trochę nie podobny. Rozdział super;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz poznać moją opinię na temat bloga zgłoś się: http://subiektywna-ocena.blogspot.com/
    Przed zgłoszeniem przeczytaj regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne .!!.
    Czekam na kolejne rozdziały , proszę dodaj szybko ;DD
    Co do tła , całkiem fajne ;DD Ale przecież to nie o to w tym chodzi ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny rozdział! Krótki, ale jeden z najlepszych!
    A tło jest dużo lepsze od wcześniejszego!
    Ogólnie fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam dodaj kolejny rozdział .... ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa kocham cię i tego bloga i z niecierliwością czekam na następny rozdział :):):) :*:*:* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdział :) Zapraszam również na mojego bloga, jest NN :)
    http://vamp-miss.blogspot.com/

    pozdrawiam i czekam na NN, i jak byś mogła informuj mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo niecierpliwa , już weszłam kilka razy z nadzieją na nowy rozdział .. !! .. ;PP
    Blog jest cudowny , prosze dodaj kolejny rozdział ..!!

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha ja podobnie jak poprzednia osoba wchodzę co 10 min. i sprawdzam z niecierpliwością czy jest już nowy rozdział...mam nadzieje ze dodasz go za niedługo :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie , bo dodaje co dwa dni , gdyż mam dwa blogi .

      Usuń
  11. to się ciesze... i czekam :) a podasz link do drugiego bloga, bo też z chęcią zobaczę o czym jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. esme-carlisle-cullen-my-story.blogspot.com

      Usuń
    2. dziekuje...i już patrzę na 2 bloga, bo też jestem fanką sagi "Zmierzch" :):)

      Usuń
  12. Świetne, czekam na kolejny rozdział:) dałabyś mi znać o kolejnym rozdziale na moim blogu?:) http://nadludzkie-istoty.blogspot.com/
    z góry dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super piszesz;)
    Bende dalej czytała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha!!! Niezłe nawet hehe!! Dalej pisz dalej pisz!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i ten miły i ten nie, lecz na razie się takowy nie zdarzył i jestem dzięki temu bardzo szczęśliwa!
Proszę nie umieszczanie tutaj reklam swojego bloga, bo zostanie to natychmiastowo usunięte!
Pod waszymi komentarzami zostawiajcie linki do waszych blogów. Na pewno je odwiedzę. ;)